Ännu en skolvecka är över

Den här veckan gjorde vi helg tidigt. Skoldagen bjöd på en föreläsning om alkohol samt ett religionsprov, som förmodligen gick åt skogen eftersom jag bara somnade när jag försökte plugga igår kväll. Nåväl.. Dagen tog slut kl ett och då hämtade jag ett efterlängtad paket från Nelly, som innehöll ett par nya killer heels. Det är lycka mina vänner! Tog även en runda i boulognern, så himla mysigt att promenera runt där nu på våren. Kvällen har bara varit lugn och nu är det läggdags, tänkte försöka vara pigg och plugga imorgon. Har ju bara 798 rester att göra..



Nya pjuxen som ska få följa med ut imorgon


Vår i boulognern


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0