Alla Hjärtans dag

Så kom den igen. Den omtalande dagen. Många gillar den, ännu fler verkar ogilla den (kan kanske bero på i vilket civilstånd man befinner sig i.. men vad vet jag). Jag har nog alltid tyckt att den är ganska överskattad.. Men jag tog den med ro, planerade ingenting alls. Jag köpte med mig lite fika från nyan efter jobbet som jag tänkte överraska mitt hjärta med. Och när jag kom hem fick jag blommor och mina favorit chokladhjärtan! (Typ här nånstans började jag väl tycka att det kanske inte är sån dum dag ändå..) Vi fikade tillsammans och sen ägnande jag nån timme åt att plocka och dona på med lite av varje här hemma. Tände ljus överallt och fixade mysfaktorn dagen till ära.
Andreas lagade smarrig middag till oss och sen myste vi ner oss till en film. En perfekt dag med min kärlek! <3
-
-
-

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0