Vem behöver betong, stadsbussar och klädesbutiker när man kan få vinter, sol och vackra vidder?

Igår satte jag mig bakom Andreas på skotern och for till hans stuga i svegssjön. En eld som sprakade i kaminen och ett gäng SOLO & Veckorevyn, sen var jag nöjd. Åtminstone ett tag. Som tur är har jag min nya systemkamera att råda bot på min rastlöshet. Och OM jag har mycket att lära mig.. Men roligt är det och jag lär mig något nytt varje gång jag använder den.
När klockan blivit kväll grillade vi korv i mörkret och somnade sen till radions surrande. Myspys.
Imorse fick vi sällskap av Andreas syster Maria och pappa. Även Jonny & Benny kikade förbi en sväng. Vi provade fiskelyckan, dock med dåliga resultat.. Själv kammade jag hem noll men det gjorde mig absolut ingenting. Jag var så nöjd att bara sitta på skotern och sola i den underbara vädret. Det är terapi för själen det.
-
-
-
<3
-
-

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0