Gör det själv

Idag dök min pyssliga sida upp. Det är alltid lika trevligt. Idag kom jag på att jag skulle göra mig ett par egna höga jeansshorts. Jag dök in en snabbis på Röda Korset innan min tatueringstid, och fyndade ett par gamla jeans för 30 spänn.

Jag klippte av jeansen så dom var en bit ovanför knäna, eftersom man vill kunna vika upp kanterna iaf två gånger. Sen satte jag på nitar med hjälp av en tång, skulle dock haft fler men det var dom enda jag hade hemma. Slutligen gjorde jag slitningen med hjälp av en fällsåg, (provade först med rivjärn men det var värdelöst), för att jag inte skulle "såga igenom" hade jag ett plastlock emellan. Och det blev faktiskt riktigt bra, kan nog tänka mig att bo i dom i sommar.. Nu måste jag bara försöka sälja dom liknande shortsen jag köpte för någon vecka sen..
'
Prylar jag hade till hjälp var:
Sax
Nitar + tång
- En fällsåg att göra slitningen med
- Ett plastlock att ha under när jag gjorde slitningen
FÖRE
EFTER

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0