Livstecken

Ibland får man liksom ett bloggsug. Då gäller det att passa på att skriva en rad. Även om det inte är så ofta för min del.
Den här veckan har jag spenderat nästan oavbrutet i mysbyxor och liggandes i soffan. Förkylning, en hemsk ögoninflammation och nu en jävlig hals. Är otroligt trött på att vara sjuk. Man känner sig så äckligt slapp också efter att ha bott i bekväma kläder ett tag att man bara längtar efter att dra på sig ett par för trånga jeans. Det fick jag iallafall göra idag. Vi var och firade svärfar som fyller år imorgon. Fick både mat och tårta. Jag fick dock anstränga mig för att inte grimasera för mycket när jag åt (eftersom det gör så jävla ont att svälja), det kan ju missuppfattas. Det var hur som helst mycket gott och mycket trevligt.

Idag körde jag på fransar och fjädrar. Lägg märke till min fräscha "linnebränna".

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0